jak poznam su - ???

Zelenka Vaclav vaclav.zelenka na alcatel.cz
Pondělí Březen 27 12:31:26 CEST 2000

Petr Novotny wrote:

Nechapu, proc to rozvadite takto do hloubky, resp. proc napadate, co
jsem napsal - z puvodniho dotazu mi nebylo tak uplne zrejme, co ma
tazatel na mysli ...

Az pote to upravil na ..

> Idea s parsovanim logu je ne zcela spravna:
> 1. Predpoklada, ze logovani je na lokalni pocitac.
> 2. Predpoklada, ze se loguje do /var/log/messages. :-)
> 3. Predpoklada, ze zpravy o su nejsou filtrovany.
> 4. Bud se musi hodne parsovat log, nebo se predpoklada, ze moc
> rychle nenarusta (aby stacilo prohlednout poslednich N radku) a ze
> se su moc casto nedela (aby na tech N radcich toho nebylo moc).

To je pravda ... Btw. uz ste tazateli poradil!?

Vasek

--
Vaclav Zelenka. Mail to: vaclav.zelenka na alcatel.cz
Network Services Division, Operation and Service Center