Linux + NW5/NDS

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Březen 27 12:35:51 CEST 2000

On Mon, 27 Mar 2000, Martin Duda wrote:

> Ano to je pravda, to jsem taky zkousel. Nicmene mam tam uzivatele (NW) primo v
> koreni takze se snad kontext nemusi psat, nebo jo ?

predpokladam, ze se ten uzivatel jmenuje minimalne
cn=admin.o=organizace.c=cz, takze tam kontext byt musi. Jediny pripad kdy
se to bez nej obejde, je kdyz ten uzivatel existuje v default server
contextu,  a i tam vznikaji potize. A hlavne u toho mountu nesmi byt
paramter -b (aby to nezkouselo bindery)

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.