Pripojeni k contactelu a worldonline

Pondělí Březen 27 12:26:04 CEST 2000

Pavel Voch (voch na prodeco.cz) wrote:
: Zkousel jsem pripojeni k vyse uvedenym sitim poskytovane zdarma, bohuzel ani jedno mi
: nechce fungovat.
:
: Pokud zkousim contactel, komunikace v terminalu vypada nasledovne:
: Username: raz
: Password: dva
: % Backup authentication
:
: a konec. Nema nekdo s timto pripojenim zkusenosti a nevi v cem je chyba.

Rekl bych ze se jedna o (doufejme ze docasnou) chybu v komunikaci mezi
terminal serverem a autentifikacnim serverem Contactelu. Tedy nic s cim
by mohl neco delat bezny uzivatel - musi si to spravit oni sami.

: Kdyz jsem zkousel worldonline, tak vzhledem k tomu, ze se neobjevuje zadny prompt, ale
: rovnou jde ppp jsem usoudil, ze jde o PAP. Bohuzel po nastaveni prislusnych udaju to
: stejne nefugovalo a v logu se objevilo Remote Message: Rejected ^M.

A doopravdy davate spravne uzivatelske jmeno, presne tak jak jste se docetl
na jejich webu? Tedy nejakecislo na worldonline.cz, ne jen nejakecislo?

Leos Bitto