Samba server vyzaduje heslo ?

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Březen 27 14:05:32 CEST 2000

> : Security user alebo share znamena:
> : user= kontroluj uzivatelske meno, ktorym si pripajam share a aj heslo.
> : share= kontroluj iba heslo(cize mozem byt nahlaseny aj ako iny uzivatel,
> : staci ze viem heslo)
>
> To neni pravda, vzdy se kontroluje jak jmeno tak heslo.

Mate to vyskusane ? Ja hej :-)
Ked je share tak mi staci vediet heslo ineho usera a nemusim byt do
windowsov nahlaseny ako on. Kdezto pri user musim byt do windowsov
nahlaseny ako uzivatel, ktoreho heslo chcem pouzit.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }