PCMCIA, kernel 2.2.14

Jacek Kopecky kopeckyj na inf.upol.cz
Pondělí Březen 27 16:44:49 CEST 2000

 > zkompiloval jsem si kernel 2.2.14 a nemuzu rozjet PCMCIA kartu. V
 > predchozim (2.2.5) bylo neco jako PCMCIA support (jenze zase nebyla
 > podpora me notebookove zvukovky), peclive jsem zkoumal menuconfig, ale nic
 > souvisejiciho s PCMCIA jsem nenasel. Jestli se to nekomu povedlo, prosim,
 > pomozte... Diky.

Predpokladam, ze jste prve mel puvodni jadro dodane s distribuci
(RedHat?), zatimco ted mate jadro z kernel.org (potazmo mirroru), tedy
normalni zdrojaky... PCMCIA podpora v standardnich jadrech 2.2.x neni,
je ve zvlastnim baliku pcmcia-cs, trebas v
ftp://metalab.unc.edu/pub/Linux/kernel/pcmcia/pcmcia-cs-3.1.13.tar.gz
Ten si stahnete, rozbalite, zkompilujete a instalujete a nemel by byt
problem. 8-) Vice viz PCMCIA-HOWTO obsazene v temze baliku. 8-)

Zdravi a uspech preje

                            Jacek Kopecky
--
http://www.inf.upol.cz/~kopeckyj      ICQ: 49514837
Finger  kopeckyj(at)alpha.inf.upol.cz for Geek Code.