Hlavickove soubory z qt

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Pondělí Březen 27 17:04:31 CEST 2000

pkucera na mh.vri.cz wrote:

> Dobry den,
>
>       stahl jsem si jeden *.tgz file z ftp.kde.org, rozbalil jsem jej, skocil
> jsem do rozbaleneho adresare a dal make. Co se vsak nestalo. Na obrazovku se mi
> vypsalo spousta chybovych hlasek tohoto typu:
>
> In file included from mywidget.cpp:25:
> includes.h:9: qapp.h: No such file or directory
> ... atd.
>
> podival jsem se tedy, zda-li opravdu takovy soubor neexistuje. Dal jsem tedy
> locate qapp.h a vyba mi na obrazovku vypsana cesta /usr/include/qt/qapp.h.
> Zkusil jsem to i u jinych souboru. Ty opet existovaly.

> [...]

 Hmm. Naprosta vetsina KDE apps potrebuje jeste pred make spustit
configure, ktere se snazi krom jineho najit i Qt a bude si stezovat,
kdyz se mu to nepovede. Kdyz se mu to nepovede, tak to chce a) mit je
nainstalovane, b) kdyztak bud nastavit promennou QTDIR, aby na Qt
ukazovala, nebo pouzit parametry configure.
 Jestlize ale stacilo dat primo make, tak to bude chtit asi primo se
pohrabat v prislusnem Makefile ( to mozna bude chtit i jestli tam sice
configure script je, ale je ponekud zbabrany ). Nejlepe tam zkusit najit
neco jako INCLUDES nebo CXXFLAGS a do toho pripsat -I/usr/include/qt .

 Lubos Lunak
 l.lunak na email.cz http://dforce.sh.cvut.cz/~seli     ---KDE Now!---