pam*.so modul pro ncp autorizaci

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Březen 27 17:32:42 CEST 2000

On Mon, 27 Mar 2000, Marek Les wrote:

> Mam zkompilovany pam_ncp_auth v1.3 a funguje i proti NDS. Chcete ho?

A jak Vam funguje ? Ja jsem nakonec zkompiloval pam_nw_auth a to
prihlasovani jsem rozchodil - respektive login. Sice mi to pise
hlasky ze nenavazal spojeni s NDS ale pak zkusi bindery a to se povede.
Ty nechutne hlasky ovsem vypisuje uz libncp knihovna ktera je zkompilovana
pro NDS a je to tam v ni natvrdo. A co hur - nepodarilo se mi rozjet
passwd pam autentifikaci, takze si nelze zmenit heslo - to stare se
povazuje za neplatne :-( . Myslel jsem ze zasynchronizuju ucty s novelem,
uzivatele se pak prihlasi (to by slo) a zmeni si heslo - tim se dostanou
do shadow a smbpasswd . A to mi nefunguje.

Pokud Vam to funguje proti bindery bez nejaky nepeknych hlasek (ale
vzhledem k tomu ze je dela libncp tak nevim) pripadne pokud jste vymyslel
jak nastavit /etc/pam.d/passwd aby to s tim fungovalo, tak bych to rad
zkusil.

Nicmene uz jsem tak trochu zviklany, ze se na to vykaslu a uzivatele zadam
s pomoci skriptu manualne. Preci jenom - vyrobim 500 uctu, z toho dve
tretiny mozna nebudou pouzivane a to neni moc dobre ohledne bezpecnosti.

> Marek Les

S pozdravem