Pripojeni k contactelu a worldonline

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Březen 27 17:31:17 CEST 2000

On Mon, 27 Mar 2000, Hana Skoumalova wrote:

> Mar 24 00:25:38 chajim pppd[666]: Serial connection established.
> Mar 24 00:25:38 chajim pppd[666]: Using interface ppp0
> Mar 24 00:25:38 chajim pppd[666]: Connect: ppp0 <--> /dev/ttyS2

Tady musi byt jeste minimalne vypsano, jakou pridelili IP adresu lokalu a
jakou ma jejich pritupovy bod.

> Na worldonline se mi nepodarilo ani zaregistrovat, protoze diskriminuji
> zeny. Vazne, registracni skript je jeste chytrejsi nez programy od M$,
> takze vyplnuje policka za vas a zenska tam proste svoje rodne cislo
> neprotlaci.

Jejich registracni skript je dost dementni, treba Dan.Ohnesorg je udajne
jiz nekym registrovana e-mailova adresa. To bych fakt rad vedel kym, kdyz
jsem prokazatelne jedina osoba toho jmena v tomoto state v tomto case. A
ze by si to registroval nekdo jiny..... to se mi ani uverit nechce. To
bych spise veril, ze v tom jmene nesmi byt "." coz by ovsem mohli rict
inteligentne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.