Zmena casu - casove zony

Pondělí Březen 27 19:20:10 CEST 2000

On Mon, 27 Mar 2000, Radek Kohout wrote:

> Coz je ta chyba - je treba zvolit, ze mate v CMOSce cas centralni.
> pak se uplatni casova zona.
> soubor /etc/sysconfig/clock
> polozka UTC=true

Duvodem je to, ze by pak kazdy OS, ktery na pocitaci mate, mohl posunout
cas o hodinu napred (jako ze je chytrej). Vysledkem by pak mohl byt napr.
12 hodinovy "automaticky" posun. Proto se do CMOS dava cas v UTC (aby si
to mohl OS prepocitat).

U M$ na to asi jeste neprisli..., takze si pockame na Win'3000, kde to UZ
mozna BUDE!

--
                        Milan Kerslager