RH6.2 - preklad

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Pondělí Březen 27 19:10:33 CEST 2000

Petr Klima wrote:

> Nazdar,
> o prekladu nevim nic, na originalu jsem zahledl KDE 1.1.2, Koffice jsem si
> nevsiml.
>
> Tosuja

 V RH6.2 KDE2.0 neni, uz jen proto, ze KDE2.0 jeste neni vubec, jen
zatim snapshots ( no jo, ja vim, slovickareni ). Podle
http://developer.kde.org/development-versions/kde-2.0-release-plan.html
se uz konecne blizi freeze a prvni beta verze. Co se tyce KDE2.0 final,
na to je tam napsano, ze "az to bude".
 Takze kdo si to chce zkusit uz ted, musi si stahnout zdrojaky a
prelozit, nebo zkusit nejake zkompilovane binarky, nekolik takovych
mist, kde se daji sehnat, je na
http://koffice.kde.org/install-binaries.html . A samozrejme se musi
myslet na to, ze to sem tam zbuchne a bude s tim sem tam nejaky problem.
 Osobne si myslim, ze v RH bude KDE2.0 az tehdy, az bude hotove a budou
moct KDE1.x vyhodit - ono totiz by se RedHati urcite snazili drzet toho
standardu, ktery pravi "vse v distribuci do /usr" a tak by se tyhle dve
verze pomlatili, protoze se normalne musi dat od sebe ( viz. napr.
http://www.kde.org/kde1-and-kde2.txt ).

 Lubos Lunak
 l.lunak na email.cz http://dforce.sh.cvut.cz/~seli     ---KDE Now!---