linux a reiserfs

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Pondělí Březen 27 19:47:01 CEST 2000

Mikulas Patocka <mikulas na artax.karlin.mff.cuni.cz> wrote:

> Proc by pusteni reiserfsck bez precteni dokumentace melo vykropit
> disk? Predpokladam, ze na namountovanem filesystemu to nepustili...

Protoze zakladni pravidlo preci zni (ctete s ironii):

  Linux (ani ext2fs, ani RAID 5 a ani reiserfs) neobsahuje zadne chyby.

... Ale ja si take myslim, ze selhal pouze lidsky faktor: Misto aby
koupili treba Solaris (nikdo se nemusite zvedat - Solaris obsahuje take
velke mnozstvi chyb) s Veritasem s on-line zalohovanim a sehnali si
nekoho, kdo dane problematice skutecne rozumi, zvolili reseni takove,
jake zvolili. Je to jejich hloupost a jejich spatna reklama do budoucna.

A u te ceny mam skoro dojem, ze si tam jednu nulu pridali navic.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science