Vymeny ramecek

Adam Vlcek Adam.Vlcek na sykora.cz
Pondělí Březen 27 21:20:25 CEST 2000

> Zdravim vsechny,
>   chtel bych se zeptat jestli je moje teorie pravdiva. Co se bude dit kdyz
> budu mit v pocitaci, kde je linux, ramecek a v nem disk. Zapnu pocitac,
> prohlasim se a disk namountuju a normalne z toho disku muzu cist (nebo
ne?)
> a pak ho odmountuju a strcim tam misto toho disku disk jiny a zase
> namountuju. Co se stane? Dokaze nekdo poradit.

no, tak jednoduche to nebude ...Predpokladam, ze se bavite o IDE discich ->
se v poradku az do toho "pak ho odmountuju a strcim tam misto neho jiny" ...
teoreticky za predpokladu, ze pujde o uplne stejny typ disku (CHS apod) a
prezije to pripadny elektricky raz pri zapojovani disku do beziciho
pocitace, tak snad ano ... Mohlo by ale fungovat, pokud byste napr pouzival
ovladace pro IDE jako modul - pak by (snad) mohlo fungovat shodit modul napr
na sekundarnim IDE, pripojit disk, nahodit modul na sekundarni IDE a
namountovat ...
Prezije-li to radic a disk, nevim ... ale mam takovy nejasny dojem, ze za
tim ucelem exituji Hot-Swap diskova pole :-)))

Adam Vlcek