Samba server vyzaduje heslo ?

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Březen 28 09:31:07 CEST 2000

> Je tedy videt ze v obou pripadech se preda jak jmeno tak heslo,
> a nedochazi k zadnemu hadani at uz jmena ci hesla ze strany serveru.

Nemozem na toto nic povedat. Mozno mu naozaj posiela aj meno ale sambu to
NEZAUJIMA. Uvedme si priklad.
Na linuxe mam konto pokus s heslom pokus.
Takisto tam mam konto guest s heslom guest.
Ked chcem montovat domaci adresar uzivatela guest, MUSIM byt do
windowsov(okrem NT) nahlaseny ako guest. A pri montovani zadat heslo usera
guest.
Avsak ked je security share, tak kludne mozem byt to windowsov nahlaseny
ako pokus a bez problemov namontujem domaci adresar uzivatela guest. Staci
ze viem jeho heslo.

Myslim ze som to popisal dost jasne a je to moja vlastna skusenost.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }