Tcl/Tk (was: Debian 2.1)

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Úterý Březen 28 08:36:42 CEST 2000

Petr Cech wrote:

> Hmm. Mate pravdu. Reportuji. Tyto chyby vzdy hlasit. At jiz do
> czdebian-l na debian.cz nebo primo do BTS.

Videl jsem, ze k dispozici je 8.3. Mate to tam vyzkousene?

                                 Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.zln.cz, Miroslav_Lednicky na ataraxia.fido.cz

ICQ: 30452115

WWW: http://www.spszl.zln.cz/~lednicky/