MRTG a sber dat externim programem

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Březen 28 08:05:48 CEST 2000

:> pouzivam mrtg 2.8.12 a sbiram data externim programem. Data z externiho
:> programu jdou do mrtg vporadku (vidim je v aktualnich hodnotach sebranych
:> pres mrtg). V okamziku, kdy se tato data maji v logu presunout do
:> historickych hodnot (pri dalsim mereni), tak se z nich automaticky stane
:> hodnota 1 nezavisle na absolutni velikosti puvodni a nove namerene
:> hodnoty. Nevite nekdo co s tim.

nie je to tym, ze su vacsie ako MaxBytes ?  mne robilo nieco podobne a
zistil som, ze ak mi externy program vrati hodnotu vyssiu ako MaxBytes, tak
sa mi to tupo oreze ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying