<IP addr> sent an invalid ICMP error to a broadcast.

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Úterý Březen 28 10:59:00 CEST 2000

> From: Korinek, Jan
>
> Mam nasledujici problem, kdyz zapnu sambu, okamzite se mi
> zacnou plnit logy
> hlaskou $SUBJ.
>
> Kopnete me nekdo, jaxe toho zbavit. Je to dost otravne a

Nakopal bych se sam. Opet se ukazalo, ze pro oci nevidim. Kdyz je nekdo
blbej....
No nic s konfiguraci IP 16.193.129.114 maskou 255.255.246.0 a broadcastem
16.193.137.255 mi to proste asi opravdu chodit nemohlo a chudak xerox to
odnes, protoze se akorat vesel do mezirky. Jo jo, sypajic si popel na hlavu,
beru provaz a jdu se zastrelit do rybnika :-)

Honza