MySQL a frontend

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Úterý Březen 28 10:45:59 CEST 2000

Radek Andrs wrote:

> Jen se zeptam - co je rychlejsi ?

Vzhledem k tomu, že "se jedna o nezkuseneuzivatele, kteri sotva videli
pocitac" je rychlost spojení trochu irelevantní. Udělejte to tedy nejsnadnější
cestou.

>     a) Bud udelat frontend rozhrani k MySQL pres PHP a HTML

Rychlé, nenáročné. Asi bych se vydal touto cestou.

>     b) nebo frontend  udelat v ACCESu a do MysQL pristupovat pres ODBC

Zbyteně krkolomné. Vzhledem k tomu, že MySQL neumí nastavit kódování pro
spojení, ale dává se natvrdo při kompilaci, musel byste mít už MySQL
zkompilovat pro kódovou stránku win1250 (na Linuxu je to potupné....).
Vyhovuje-li Vám vytváření formulářů v Accessu, prosím, ale já bych toto
nechal, až když už to jinak nepůjde....

>     c) nebo ten frontend udelat uplne jinak (jak?)

No v C, Visual Basicu, ... přes ODBC. Ale to už zavání masochismem. Ale pokud
jsou Vaše požadavky tak specifické, že je nelze řešit jinak....

> Predpoklad je ze na te databazi bude pracovat simultanne cca 10 lidi, kteri
> tam budou (velkou rychlosti) sazet data. Bude se jedna o nezkusene
> uzivatele, kteri sotva videli pocitac.
> Dobre prirovnani je treba zpracovani kuponovek za privatizace.

Výsledkem by pro mě bylo použití varianty A. Je to dostatečné rychlé,
dostatečně rychle uděláte stránky a může pracovat najednou stovky lidí.
Nemusíte hlavně nikde nic instalovat a apache se Vám postará o správné
převádění češtiny, takže klienti mohou použít "libovolný" prohlížeč na
jakékoliv platformě...

--
Vladimir Naprstek
e-mail vladimir.naprstek na prodeco.cz