Linux, Apache & WAP

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Březen 28 13:03:35 CEST 2000

On Tue, 28 Mar 2000, Leos Literak wrote:

> Podle Alana Coxe by nebyl problem prinutit apache fungovat jako wap
> server. Problemem je, ze wap je (c) technologie, takze byste musel
> platit radove 10 000 $ za rok. Vyplati se vam to?

To ze se vlozi 4 radky do configuraku Apache, za to je nutne platit
$10.000? Potom je zrejme problem v tom co je WAP server, ja chapu tento
pojem jako HTTP server, ktery umi posilat WML stranky.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |