Instalace RedHat 6.0 CZ

Martin Dufka xdufka na fi.muni.cz
Úterý Březen 28 12:25:29 CEST 2000

Dobry den,
	tak jsem se rozhodl, ze si nainstaluji linux na svuj pocitac.
Blahovy jsem se domnival, ze to probehne bez problemu, a tak jsem spustil
instalaci z bootovaciho CD.

To, ze pri instalaci nevidel radic ATA66 jsem presel, a zapojil ho na
ATA33 (samozrejme jsem mu vypnul UDMA66), coz melo za nasledek znacne
zpomaleni meho systemu.

Pote jsem zacal instalovat... Vcelku v pohode, az kdyz se mely zacit
konfigurovat X-y. Pri zkousce konfigurace se obraz rozsypal na ruzne pruhy
a ctverce, a uz se nevratil zpet do textoveho rezimu. Tak jsem nekolikrat
mackl enter a pote se restartoval.

Jake bylo me prekvapeni, kdyz jedine co se po restartu obevilo bylo pouze
LI. No linuxovy zavadec (mimochodem sel nainstalovat pouze v linearnim
rezimu) mi zrusil NT-ckovy zavadec. Tak co, rekl jsem si a nabootoval z
diskety, kterou si vytvoril. Pustil jsem tedy linux z ni, a vcelku dobre
nabehl - jednou se tam u neceho obevilo FAILED. Bohuzel mi jedou ale jen
textove konzole a X-Windowzy nemuzu nijak nahodit. Vzdy mi napise, ze
nemuze najit (nebo inicializovat - ted z hlavy nevim) display.

Zpravil jsem tedy alspon zavadec Win98, ale k NTs nemam zachranou disketu,
ale i tak by to nemel byt problem - zatim nemam cas.

Nevite nekdo, kde je chyba? Muj kamarad mi rikal, ze se mu take nepodarilo
X-y rozbehnout.

Tady je konfigurace: PII-450MHz (nepretaktovano) Abit BE6-II, 64MB RAM,
HDD - Seagate Barracuda 28GB, TNT2 32MB, zvukovka ESS...

Diky za namety.

     Martin Dufka
     Email: xdufka na fi.muni.cz