skript pro Paegas wwwsms

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Úterý Březen 28 14:59:14 CEST 2000

: Nemate
: nekdo nebo nechtel byste nekdo udelat nejaky skript na posilani SMS pres
: Paegasi branu (sms.paegas.cz/wwwsms) ? Samozrejme vim, ze lze posilat
: maily ve tvaru +42060xyyyyyy na sms.paegas.cz ale nekteri lide (s
: predvolbou 0603) to nemaji zavedene.

    Udelal jsem modul pro Python, roste na
http://www.fi.muni.cz/~xkaplan/download/sms.py

   Pokud se nechcete ucit Python, je mozne pouzit ho z prikazove radky
treba takto:

$ echo Toto chci poslat | ./sms.py 0604000000

   Nerucim za to, ze to bude chodit, ale ja osobne to pouzivam pro
preposilani posty na telefon... Zatim jsem se nedostal k tomu udelat
poradnou dokumentaci.

: Zkousel jsem neco v tom zde nedavno avizovanem curlu ale nejak se mi to
: nepodarilo...

   To bude asi tim, ze na one strance je skryta polozka, ktera se meni a
kterou si skript kontroluje. :-)

S pozdravem

Veros Kaplan
--
Veros Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>    http://www.fi.muni.cz/~xkaplan/
ISO-8859-2 compatible                           ministerstvo medvedich sluzeb