Generovani nahodneho stringu/hesla

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Úterý Březen 28 16:01:11 CEST 2000

Petr Simek <petrsi na jcu.cz> wrote:

 : Zdravim

 : existuje utilitka ktera po zavolani vypise nejaky nahodny string slozeny z
 : pismen a cislic ? Chtel bych tim nahodne generovat heslo nove zakladanym
 : uctum. Melo by to tedy umet generovat pouze z urcite omezene mnoziny
 : znaku - mala velka pismena, cislice a par spec. znaku typu ._!  - takovych
 : ktere mohou byt v heslu.

no a kedze si uz kazdy povedal svoju oblubenu utilitu, pridam sa aj ja:
pwgen:

       pwgen  generates  random,  meaningless  but  pronounceable
       passwords.  Depending  on  how  the program was installed,
       these words contain  either  only  lowercase  letters,  or
       upper and lower case mixed, or digits thrown in. Uppercase
       letters and digits are placed in a way that  eases  remem­
       bering their position when memorizing only the word.

       Prefer  pwgen -s to pwgen if you want a "secure" password.

dokonca sa aj snazi aby hesla boli vyslovitelne (sice podla anglickeho
pravopisu a fonetiky)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |