spusteni Lotus domino serveru po startu

RMosnicka na perseus.cz RMosnicka na perseus.cz
Úterý Březen 28 16:49:57 CEST 2000

Ahoj,

potreboval bych aby po startu linuxu redhat 6.1 se mi automaticky spoustil
lotus dom. server.
Takze jsem si vytvoril nasledujici script:

/etc/rc.d/init.d/lotus
#! /bin/sh

case "$1" in
     start)
     echo -n "Starting lotus ..."
     cd /local/notesdata
     /opt/lotus/bin/server
     ;;
case "$2" in
     stop)
     echo -n "Stopping lotus ..."
     ;;
*)
echo " Usage: $0 {start|stop}"
exit 1
esac
exit 0

do adresare /etc/rc.d/rc3.d jsem vytvoril symlink S82lotus, ktery ukazuje
na ../init.d/lotus.

Takto, kdyz linux restartuji, tak se opravdu spusti lotus server, ktery je
normalne pristupny,
na obrazovce se ovsem uz neobjevi, ze lotus byl spousten ok , zustava tam
radka
starting lotus a dalsi sluzby se nespoustej, takze se ani nemohu prihlasit
na konzoly.
Dalsi vec je ta, ze v man. pro lot. notes  je doporuceno je startovat jako
jiny uzivatel nez
root, mam tedy vytvoreneho uzivatele notes, pod kterym bych to potreboval
nastartovat.
Take nevim jake cislo v nazvu symlinku by se melo pouzit? Ja jsem pouzil
S82, ale nevim
co to znamena.

dik za vsechny namety ci rady

s pozdravem rm