font v konzole

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Úterý Březen 28 14:37:18 CEST 2000

lubos klokner pise:
> zdravim vas,
>
> nahodil som si diakritiku do konzoly, vsetcho mi chodi v pohode;
>
> teraz mam ale problem ako to vratit do povodneho stavu:
> ked zadam prikaz 'setfont' font sa sice zmeni, ale
> stale niektore znaky (napriklad v Third Eye) niesu take ako
> by mali byt.

Nevim co je to Third Eye, ale proc byste se mel snazit "vracet
do puvodniho stavu"? Pouzijte unicode fonty a budete tam mit
jak diakritiku, tak vsechny ramecky a dalsi "standardni" ascii
znaky.

Podle toho seftontu bych si tipnul, ze by vam pomohl upgrade
na console-tools :-) [nahrazuje kbd]

--
                                   David Kužela