reverzne prehravanie wav -- reseni

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Úterý Březen 28 15:38:07 CEST 2000

Milan Kerslager pise:

> Jo, zkousel, i kdyz ne na wav souboru. RH 6.1 (zcela prekvapive :-)

Zkusil jsem to a opravud, tac si poradi i s binarnimi soubory, ale ne se
vsemi -- pri prvnim pokusu jsem narazil na wav, ktery nezvlada. Duvod je
prosty, muj pokusny soubor neobsahuje zadny konec radku (x0A), takze neni
co prohazovat -- tac prohazuje radky, nikoli znaky, takze ani vase reseni
puvodnimu zadani neodpovida (prazdny separator tac nespolkne).

Reseni je proste:  "play muj.wav reverse"   (viz man sox)

--
                                   David Kužela