WinLinux2000 - PnP BIOS mi spatne nastavuje IRQ

Adam Pribyl covex na ahoj.fsik.cvut.cz
Úterý Březen 28 22:30:18 CEST 2000

On 28 Mar 2000, Pavel wrote:

> WinLinux bezi pod Win - vytvori si vlastni autoexec a
> rebootuje. Bohuzel se nejak podela nastaveni IRQ a
> tim padem mi linux sice detekuje sitovou kartu, ale
> hlasi IRQ karty (Realtek 8029)nastaveno na 0 a karta
> nefunguje (mimo jine). Nevite nahodou o nejake
> bootovaci utilitce nebo necem, co by mi to spravilo a
> zaroven nezrusilo a zbytecne nezkomplikovalo system?

 Resil jsem podobny problem se stejnou kartou. Okna neznamo proc po svem
shozeni nastavi IRQ karty na 0 a linux je z toho nesvuj - muj zver: LILO a
nespoustet linux po oknech. S WinLinuxem to je ovsem krapet vada na krase.
S tim IRQ se mi to vsak stavalo i normalne po resetu, pomohlo nastaveni
IRQ pro prislusny slot v BIOSu.
Mozna by slo nejak premluvit linux, jak to vsak udelat netusim. snad
poradi nekdo dalsi.
 Jinak mam jeste jednu radu - poustejte Wokna z Linuxu pomoci VMware nebo
neceho podobneho. Konkretne VMWare funguje velmi uspokojive.

Adam Pribyl