WINLINUX a multiboot

MUDr. Vítězslav Podivínský podivinsky na unet.cz
Středa Březen 29 07:54:32 CEST 2000

Hi!
Nainstaloval jsem na nejprve secondary master, pak primary master i slave
Winlinux, jednou z W2k, podruhe jiz z W98. Při jeho instalaci vse OK.
Při spustení z obou systemu: nedostatek pameti, nejede.
Na Primary master je FAT32X, Na dalsich pak NTFS. Adresar byl vzdy zachovan:
tedy  Disk:/Linux
Nyní jsem narazil na odpoved ohledne spusteni jen DOSu W98 a winlinux.bat. I
to jsem zkusil- stejny problem.
Nema nekdo jine zkusenosti?
Slysel jsem, ze pokud je tam ntldr a pak za nim se spusti teprve prostredi
W98, je to zbytecne se o Winlinux pokouset.
Daktari
podivinsky na unet.ct