Help. Ati rage128

Gratz Jaroslav xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Středa Březen 29 09:43:43 CEST 2000

On Tue, 28 Mar 2000, Petr Cech wrote:

> ale pozor, v prvni (originalni) nepatchle versi je v tom driveru chyba, takze
> spatne zobrazuje fonty (viz. archiv).

Na serveru Suse uz je opravena verze, viz changelog:

* Mon Feb 21 13:00:00 2000 - sndirsch na suse.de
- disabled 'Scanline Screen-To-Screen Color Expand' acceleration for  now
to fix font problem in Rage 128 driver

> ten driver mi prijde takovy prozlukly :(

Co znamena prozlukly? Ja doufal ze se na Rage 128 snad nekdy dockam treba
podpory DRI. Stranky www.xfree86.org jsou celkem optimisticke:

Additional direct rendering drivers will be available for 3Dfx, Intel,
ATI and Matrox boards during the second quarter of 2000.

Tak uvidime...

Jaroslav Gratz