Rozdil mezi kernel a kernel-ide

Středa Březen 29 10:39:41 CEST 2000

Patrick Spousta napsal:
> Muzete mi to nekdo objasnit? Hledal jsem patch na DVDromky a nasel jsem
> 2 patche
> dvd-cd-2.2.14-3.diff.bz2
> dvd-ide-2.2.14-2.diff.bz2
>
> a pak jsem objevil mezi balikama v Debianu(potato) 2 baliky
> kernel-image-2.2.14

standardni kernel se vsim moznym. Zakompilovane scsi ovladace a spousta
balastu - jenze nutne pro instalaci

> kernel-image-2.2.14-ide

dtto s (myslim) aplikovanym UDMA/66 patchem, ale s mensim rozsahem
podporovanych (cti prelozenych) zarizeni - jenom IDE, nejobvyklejsi sitove
karty ... Vice mene kvuli zmenseni poctu disket nutnych k instalaci (to
neznamena, ze nejde instalovat bez diskety, ale pokud musite pouzit diskety,
tak se tim snizi pocet asi o 2).

> Co je to "ide"?

viz. predchozi post :)) Ja jen dodam, ze je to asi to zarizeni, prez ktere
mate zapojen disk. Jinak by jste asi vedel, co to je. Protoze kdo zna SCSI,
tak IDE urcite taky.

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz