Dokumentace k psani shell scriptu

Marian Cavojsky cavo na soria-grey.sk
Středa Březen 29 10:52:36 CEST 2000

Dňa St, 29 mar 2000 ste napísali:
> Ahoj vsem,

-- snip
> Mam doma tistenou knihu Jemny uvod do systemu UNIX (autor
> Lukas Petrlik), ktera je vyborna jako prirucka (obsahuje
> strucny a prehledny seznam vsech prikazu atd. - doporucuju),
> ale ja bych to potreboval trochu vic 'okecat', neb jsem
> natvrdly a navic postizeny znalosti DOSovych davek a
> Pascalu, tudiz v tom porad hledam nejake analogie.

Dost informacii sa nachadza v knihach( aspon mne tie informacie stacili):

Brian W. Kernighan, Rob Pike: Programove prostredi operacniho systemu UNIX:
SCIENCE 1996;
Ellen Siever a kol.: LINUX v kostce: Computer Press

Ak ste kamarat s anglictinou:
program man bash
pripadne adresar /usr/doc/bash... podla verzie.

> Diky Zdenek Bohm

Niet zaco.

--
Marian Cavojsky