WIN98 - SAMBA prenos je pomaly

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Středa Březen 29 10:45:53 CEST 2000

Zdravim,

po prostudovani dostupne literatury k Sambe se mi povedlo, ze vidim z WIN98
Sambu v "Okolnich pocitacich", mohu pripojit disk, prochazet serverem apod.
Dokonce jsem na klientu rozjel SWAT pomoci http://172.29.36.10:901.
Vse jede zdanlive dobre, ale.

Jde mi kopirovat data jen ze Samby na WIN98. Navic to po asi 2.5MB prenosu
zatuhne a musim provest reset WIN98.
Opacne, tedy ulozit neco na Sambu, to nejde vubec. Prenos napr. aresare ADR
se soubory zacne a po nekolika vterinach se ohlasi, ze vzdaleny pocitac byl
odpojen (jako by se Samba vypla). Na disku Samby pak je jen prazdny adresar
ADR.

Pokud dam do smb.conf OS LEVEL = 34 !? Tak se vse umoudri, ale prenos dat
(predevsim pri ukladani na Sambu) jede velmi pomalu (17 MB za 8 minut).
Opacne to jede asi 8x rychleji, coz by mohlo na 10MB siti s pomalym
pocitacem odpovidat.

Budu studovat dal, pokusim se prolouskat LOGy, ale netusi nekdo na prvni
pohled v cem je chyba ?

Jeste doplnim:

Sitove karty v Sambe:
Vnitrni - 3C590C 172.29.36.10 255.255.0.0
Vnejsi - 3C509B 172.30.36.10 255.255.255.0
(Interface je nastaveno v smb.conf jen na tu vnitrni)

sitova karta ve WIN98:
3C905C - 172.29.36.11 255.255.0.0

Pouzivam Samba 2.0.6 na Linux RedHat6.1 CZ

Prenos mezi pocitaci (pokud na obou pustim WIN98) je zcela bezchybny.

--
Dik za pripadne rady.

Kolbis