Cubase alebo Cakewalk pre LINUX ?

Petr Kristan petr.kristan na epos.cz
Středa Březen 29 11:54:44 CEST 2000

> Velmi vam vsetkym dakujem za vase typy. Netusil som
> ze HDR  je vobec pod Linuxom mozne.
>     Prosim ak niekto mate prakticke skusenosti s nahravanim
>  - nielen midi skladieb ale HLAVNE aj s nahravanim AUDIO
> stop pod Linuxom, ozvite sa prosim.

Trapil jsem se asi tri dny s SLabem. Vypada velice dobre, ale v
podstate bez valneho uspechu. Problem je asi v tom, ze autor SLabu
pouziva na testovani OSS/Comercial drivery a s temi to celkem funguje.
Ale po cca 60 sec. se mi kousne masina. Autor hodla do finalni verze
4.00 doplnit podporu ALSA drveru. Takze cekam a chci prozatim
vyzkouset ecasound coz je commandlineovy multitrack recodring,
mixing, FX nastroj.

Jeste vrele doporucuji stranku:
http://www.crosswinds.net/~linuxmusic/lowlatency.html

Jestli nekdo provozuje multitrack recodring/mixing na linuxu a ozve
se, budu vdecny.

Petr

--
Ing. Petr Kristan

EPOS PRO s.r.o., Bozeny Nemcove 2625, 530 02 Pardubice
tel: +420 40 6335223, 38764       fax: +420 40 6335224
e-mail: petr.kristan na epos.cz        http://www.epos.cz
Czech Republic (Eastern Europe)