fetchmail - multidrop mailbox

Ladislav Kaderjak laco na unicom.sk
Středa Březen 29 14:55:57 CEST 2000

mam problem s multidrop mailbox

mam dojem, ze som postupoval podla man, ale nedari sa

moj fetchmailrc je v style:

poll pop.provider.net:
user maildrop with pass secret1 to user1 user2 here

len som doplnil "no dns" pretoze viac ako 1 mailboxe to malo nejaku chybu
DNS

problem je v tom, ze sprava pride postmastrovi ale nie uzivatelom,
pokial mam 1 mailbox postu stahujem bez problemou

teraz pozeram, ze

digi:~# fetchmail -V
This is fetchmail release 5.1.2+NLS
Linux digi 2.2.13 #22 Wed Oct 20 17:32:52 CDT 1999 i486 unknown
Taking options from command line and /root/.fetchmailrc
Idfile is /root/.fetchids
Fetchmail will forward misaddressed multidrop messages to postmaster.
.
.
.
konta user1, user2 existuju
ako to nakonfigurovat, aby neboli "misaddressed"

laco na unicom.sk Ladislav Kaderjak
www.unicom.sk  UNICOM Computers spol. s r.o.