GNOKII & PPPD (segmentation fault)

Jaroslav Snajdr jarda na tinysoftware.com
Středa Březen 29 14:47:31 CEST 2000

> rozchodil jsem GNOKII k me plne spokojenosti, ale narazil jsem na drobny
> problemek kdyz jsem se snazil nastavit MTU na 64 tak mi pppd pada s hlaskou
> segmentation fault. Je chyba zase u me? kdyz nastavim treba 128 tak vse
> funguje ok

Proc chcete tak male MTU? IP hlavicka ma min 20 bajtu, TCP hlavicka take
20, PPP si tam dava jeste nejaka svoje data; znaky, ktere by mohly vadit
modemu, se escapuji... Takto se muze velmi snadno stat, ze celych 64
byte zaberou hlavicky, na data uz nic nezbyde a pppd to neumi osetrit.

-jns