Webcam a Linux

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Březen 29 14:09:10 CEST 2000

On 29/03/2000, Jarda wrote:

> Zákazník by chtěl pomocí Webcam, Linuxu a přenosu po pevné lince
> realizovat průmyslovou televizi ve firmě. Prostě takové šéfovské oko,
> jak lidi makaj. Nasměrujte mě na nějaké řešení, prosím. Nejlépe GPL.

Zkuste mrknout na Nemesis (http://nemesis.inodes.org/). Ale IMHO vice,
nez jednu kameru k PC nepripojite, respektive to tezko bude stihat
capturovat.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi