fetchmail - multidrop mailbox

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Středa Březen 29 17:49:51 CEST 2000

Ladislav Kaderjak wrote:

> to som uz skusil, pisal nieco v tom zmysle, ze user1user2 neexistuje
> (asi obchadza alias a hlada priamo konto)

	Nesledoval jsem celou diskusi, ale nepomuze Vam presmerovat fetchmail
na procmail, kde se uz muzete realizovat dosytosti?

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, WWW      Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz            Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz        Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz