Linuxovy server - co doporucujete?

Ondřej Prokop - WEBBOT webbot na telecom.cz
Středa Březen 29 20:18:06 CEST 2000

Potreboval bych Linuxovy server pro 15 stanic s platformou Windows (Win9x, NT).
Musi obsahovat file server, mail server, proxy, pripojeni pres modem.
Vlastnosti zhruba jako napr. WINROUTE, WINPROXY atd.
Chtel bych aby to bylo spolehlive a lehce konfigurovatelne (nejlepe pres WWW).

Co mi doporucite?

Prozatim jsem ziskal informace o iBOXu http://www.ibox.cz nebo
NetWinder OfficeServer od firmy Rebel.com http://www.nextlan.cz/produkty/rebel/netwinder/netwinder.html

Takhle nejak bych si to predstavoval

Existuje i neco jineho?

Hlavne mi jde o to aby se modemove spojeni neaktivovalo pri pozadavku automaticky, ale treba pres WWW stranky tak jak to ma WINPROXY
a aby se posta z nekolika mail serveru stahovala v urcity  zadany cas. Domenu druhe urovne, jak napriklad pozaduje iBOX pro e-mail - nemam.

Predem dekuji za odpoved

 Ondrej Prokop webbot na telecom.cz