OT: GPL, GNU, licencie

Igor Kilian igor.kilian na infogas.sk
Čtvrtek Březen 30 08:13:29 CEST 2000

Prosim vas vedel by mi niekto presne vysvetlit licenciu GNU GPL aj s moznym
dopadom na slovensky pravny system. Bavil som sa s clovekom co kontroluje
legalnost softov a nevedel mi ani on presne vysvetlit kde sa moze pouzivat GNU
soft a ak sa pouziva, co treba spravit aby pravne to vsetko bolo OK. Tak isto
nevedel presne definovat co je komercne vyuzitie (ani pravnici to nevedia,
lepsie povedane kazdy si hudie svoju pesnicku, a potom ze sa v tom vyznaju). Ak
by ste ma naviedli na literaturu, web stranky, ci dokumentaciu budem vam velmi
povdacny. Odpovedajte prosim na moj sukromny mail.

S pozdravom

Igor Kilian

PS: este by ma zaujimalo komercne pouzitie RedHatu. Niekde som cital, ze staci
kupit jednu komercnu verziu RH, a potom je uz jedno na kolkych serveroch ju
pouzivam, vsetko je OK. Je to pravda?

Ing. Igor KILIAN
InfoGas a.s., Kozia 17
815 37 Bratislava, Slovakia