Instalace RH6.1 a ATI XPERT99

Pavel Cimbalnik pavel.cimbalnik na centrum.cz
Čtvrtek Březen 30 10:32:01 CEST 2000

Zdravim ve spolek,

 prosim o radu, jak nainstalovat RH6.1 CZ na PC s grafickou kartou ATI XPERT99 s
chipsetem RAGE 128.
Pri grafcke instalaci  mi vzdy pri spousteni X serveru zatuhne PC. Pokud si
zvolim instalaci v textovem rezimu,
stava se mi, ze pri vyberu jednotlivych polozek v menu, kdyz se pohybuji pomoci
sipek, se zobrazi na obrazovce
cerny pruh a dojde opet k zatuhnuti PC. RH se mi podarilo nainstalovat az kdyz
jsem do PC vlozil na zkousku
grafickou kartu S3 Trio64V+. Nejsem zadny zkuseny uzivatel Linuxu, kdysi jsem si
ninstaloval RH 5.1, ktery mi
fungoval bez problemu, ale to jsem mel jine PC a jinou VGA (S3 Virge). Poradi
nekdo ?

 Upozornuji, ze na uvedenm PC provozuji Windows 98 i Windows NT bez problemu.

 Konfigurace PC je nasledujici :

 MB AOpen AX6BC
2x 32MB SDRAM
VGA ATI XPERT99 AGP
audio Aureal Vortex PCI
sit. karta 3Com 3C509 TP ISA
 HDD 4.3GB IDE Seagate
CD ROM 12x
mys Microsoft PS/2, klavesnice Digital PS/2

 Diky

S pozdravem a pranim prijemneho dne

Pavel Cimbalnik (pavel.cimbalnik na centrum.cz )