X-Win32 a ceska klavesnice pro Win98

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Březen 30 10:42:25 CEST 2000

Soubor s definicí nemám, ale českou klávesnici jsem řešil jinak. Protože
používám KDE a líbila se mi utilitka KiKbd. Používám ji již dlouho dobu.
Její výhoda je, že není potřeba montovat českou klávesnici přímo v
Xserveru, ale přes xmodmap si ji přidá sama.

Díky tomu mám českou klávesnici úplně stejně jak v Xserveru na Linuxu,
tak v Xserveru X-Win32. A proto musím vždy v RedHatu CZ odepnout
zabudované řešení české klávesnice ;)

Slávek.