linux a ORACLE

Milan Plsek linux na brno.cz
Čtvrtek Březen 30 11:54:05 CEST 2000

Rad bych se zeptal jestli nekdo nevi o www strankach, ktere by se zabyvaly
instalaci oraclu na linuxu. Delal jsem to presne podle manualu, ktery jsem
mel primo na instalacnim CD, ale behem instalace se mi vyskytly podivne
chyby, ktere v manualu nebyly popsany. A jeste hloupa otazka: mate nekdo
instalovan ORACLE 8.0.5 na linuxu 6.0 ?. Bylo by mozne popsat jake
knihovny je nutno doinstalovat apod. Prostredi, uzivatele a podobne
zalezitosti mam snad nastavene spravne.
Problemy jsou tyto: Nektere programy mi vubec nejdou ( napr. svrmgrl,
lsnrctl ) a krici, ze jim chyby nejake knihovny ( ale jsou tam pak jeste
nejake  svrmgrlO atd. ktere delaji to same a funguji - moc tomu nerozumim
). Krome toho orainst se pravidelne zasekne na pokusu kopirovat soubor
ipc.h nekam do stromu $ORACLE_HOME. Zkousel jsem to manualne zkopirovat
jako uzivatel oracle, a to mi proslo bez problemu.Orainst si s tim vsak
nevi rady. Nevedel by nekdo, kde je chyba ?
Dik za kazdou radu