linux a ORACLE

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Čtvrtek Březen 30 12:26:34 CEST 2000

> Problemy jsou tyto: Nektere programy mi vubec nejdou ( napr. svrmgrl,
> lsnrctl ) a krici, ze jim chyby nejake knihovny ( ale jsou tam pak jeste
> nejake  svrmgrlO atd. ktere delaji to same a funguji - moc tomu nerozumim
> ). Krome toho orainst se pravidelne zasekne na pokusu kopirovat soubor
> ipc.h nekam do stromu $ORACLE_HOME.
no pokial viem tak instalovat oracle nie je malickost pretoze polovica
veci tam nie je popisana a druha polovica zas nie je v installeri
takze postup je nieco o tom ze spustim installer a v prvej konzole
pracujem a doplnam co zrovna vyhlasuje ze nema a pod
vadia mu neprirobene adresare, prava, premenne ktore si nevytvoril apod.
je toho viac
doporucujem obratit sa na niekoho kto s tym vie pomoct online