nastaveni xterm -/etc/X11/xinit/Xresources

Michal Hajek hajek1 na kolej.mff.cuni.cz
Čtvrtek Březen 30 15:48:14 CEST 2000

Dobry den vsem preji, mel bych jednoduchou otazku, jak nastvit systemove
(tedy pro vsechny uzivatele )
xterm, tak aby kdyz v x-kach napisi xterm & aby se jim pustil xterm s
mnou definovanymi vlastnostmi.
V ruzne dokumentaci (howto, man) jsem nasel, ze to lze v souboru
/etc/X11/xinit/Xresources
(pouzivam redhat 6.0) ale bohuzel mi to nefunguje. Muj
/etc/../Xresources vypada nasledovne :

! Defaults for all xterms
Xterm*Foreground: gray65
Xterm*Background: black
Xterm*Font:   8x16bold
Xterm*Geometry: 80x40
Xterm*ScrollBar: true

je to jen pokus, ale stejne nefunguje :)
Mate nekdo nejaky napad v cem by to mohlo byt ?
Podotykam, ze v xinitrc (/usr/X11R6/lib/X11/xinit/xinitrc) je tento
soubor nacitan do xrdb.
Dekuji za kazdou odpoved. Zdravi Michal Hajek