RAID

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Čtvrtek Březen 30 18:15:41 CEST 2000

   From: "Marek Smejda" <Smejda na lesycr.cz>
   Date: Thu, 30 Mar 2000 16:20:37 +0200

Zdravím,

   > nemuze mi nekdo pomoct s nasledujicim problemem? Mam pocitac s RAID
   > kartou bohuzel nepodporuje Linux (AHA-3985) a 6x 1G scsi disku. A ted jak
   > najet nejakej RAID v mem pripade softwerovej? Popripade jestli je moznost
   > spojit vice disku dohromady? Dekuji

3985 je normálně Linuxem podporován. Pokud byste chtěl na tomto SCSI řadiči
rozjet softwarový RAID, přečtěte si nějakou dokumentaci k Vaší distribuci
Linuxu (neprozradil jste nám, jaká to je, tak Vám nemůžeme poradit přesněji) a
RAID-HOWTO. Předtím si však přečtěte Meta-FAQ této konference a pokuste se
napsat více podrobností. Možná byste ještě mohl vysvětlit některá spojení výše
citovaná. Po přečtení RAID-HOWTO si dokážete odpovědět na poslední otázku sám.

BTW - kdybych nepoužíval Gnus, tak bych si musel Váš email přečíst třikrát,
jednou v redhat-cz (kde mimochodem nemá co dělat) a dvakrát zde.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz