Apache+PHP+pgSQL+pristup k vice databazim

Jindrich Bosak jindra na innet.cz
Čtvrtek Březen 30 18:34:34 CEST 2000

Ahoj vsichni,

mam zkompilovaneho Apache1.3.9 s Php3 s PostgreSQL. Apache bezi pod
uzivatelem nobody. Na apachi jsou 2 virtualni weby. V postgresu jsou 2
databaze.
Pristup do obou databazi je grantovan uzivateli nobody.

Lze zajistit aby pomoci php skriptu z virtualniho webu 1 neslo
'konektit' k databazi cislo 2 a naopak ??

Urcite by slo spoustet php jako cgi skript. V tomto pripade bych udelal
2 uzivatele a rozdelit tak pristup k oboum databazim dle usera. Php jako

cgicko
by pak melo nastave suid bit a vlastnika pozadovaneho usera. Tato
varianta se mi vsak nelibi kvuli rychlosti :-( . Radeji bych 'rozchodil'

vyse zminenou. :-)

Ma-li nekdo nejaky tip ci je to trivialni zalezitost na kterou jsem (
asi nedopatrenim, ci neprizni pocasi :-) neprisel, prosim o radu.

Predem diky
                        Jindra