Prehravani videa

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Čtvrtek Březen 30 19:56:50 CEST 2000

Vilem Pulc <pulc4 na students.zcu.cz> wrote:
 :>
 :> ja ked pustim mtv (1.0 alebo 0.9) ako fullscreen, tak funguje pekne, ale ked
 :> dohra a ma sa z fullscreen prepnut naspat, posaha sa mi graficka karta (a
 :> pomoze az reboot). Nerobi to iba mtv, ale aj niektore hry. vmware pouziva
 :> fulscreen v poriadku.
 :> Mam S3 virge dx, xfree86  3.3.6

 :> To len tak na okraj, keby niekto vedel co s tym (napriklad ci pomoze upgrade
 :> na 4.0)

 : Zkus si stahnout novej mtv, aspon 1.1.X, me to taky okolo 1.0.X full nejelo
 : dobre.... Ale mam jen starou S3 Trio64, takze nevim

 : Jinak sem ted zkousel smpeg od loki a uz se ne to da i koukat, ale nemel
 : sem moc casu, posledni dobou mi stroj pocita akorat na diplomce a tak
 : nemam vykonu nazbyt.

smpeg je dobry, ale tiez vypne graficku kartu (robi to viac programov co
pouzivaju SDL - ak sa nemylim) :-(
a navyse pri niektorych mpg (prave pri tych co si casto pustam) nepozna ze
je tam aj zvuk

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |