OT: kontrola existence email adresy z www (PHP)

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Čtvrtek Březen 30 22:04:45 CEST 2000

> jinak, nez ze tam poslete mail a uvidite, co to udela. Prikaz VRFY
> implementovan byt nemusi (podle RFC staci vratit "252 no idea") a
> na qmailu implementovan neni.

	Osobne se mi nekolikrat vyplatilo, paklize VRFY me vy... tak zkusit
hlavicku mailu, tedy MAIL FROM: <...> a RCPT TO: <...> - pokud po RCPT
TO je Recepient ok, mate velkou pravdepodobnost, ze posta skutecne
dorazi, musite se vsak ptat sendmailu dle MX, na jinych muze byt 550
Relaying denied apod... Treba to nekomu pomuze...'-)

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, WWW      Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz            Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz        Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz