Apache+PHP+pgSQL+pristup k vice databazim

Stano Paška stan na nextra.sk
Čtvrtek Březen 30 22:16:40 CEST 2000

Jindrich Bosak <jindra na innet.cz> wrote in message
news:38E3821A.160A75AD na innet.cz...
> Ahoj vsichni,
>
> mam zkompilovaneho Apache1.3.9 s Php3 s PostgreSQL. Apache bezi pod
> uzivatelem nobody. Na apachi jsou 2 virtualni weby. V postgresu jsou 2
> databaze.
> Pristup do obou databazi je grantovan uzivateli nobody.
>
> Lze zajistit aby pomoci php skriptu z virtualniho webu 1 neslo
> 'konektit' k databazi cislo 2 a naopak ??

*********
Áno, dá sa to. PostgreSQL nepoužíva na prístup k databázam
užívateľské mená (a heslá) z Linuxu, ale svoje vlastné.
Ak v php skripte nepoužívate pri pg_connect nepovinne parametre (user),
pripojí sa bez mena.
Stačí v php skripte pre kazdy server použiť iné užívateľské mená v
pg_connect (a samozrejme aj príslušné heslá).
 ********