Problem s FAT32 vs Linux partition

Radek Zalesak bishop na podvodnik.cz
Pátek Březen 31 01:27:53 CEST 2000

Dobry den,

nejak se me nedari najit nejaky prispevek o vetsich discich
pod Linuxem.

Mam WD 9,1GB a myslel jsem, ze jedine co je treba udelat
je umistit LILO na partition, ktera konci pod 1024 cylindrem,
(tj. obdobně jako u Win)

Rozdelil jsem disk na swap, root, boot a home. Bohuzel,
RH6.1 mi nabid jako bootovaci partition pouze root,
prestoze byla az na konci disku. Je to v poradku?

A konecne vec, ktera me vrta hlavou. Disk se me v biosu
detekuje jako 9,1GB, ale jen poprve, pri dalsim nabihani
se ukazuje jako 7,6GB. Nevim jestli to vadi, ale nastavil
jsem proto v biosu Auto, aby se detekoval pokazde.
Setup RH6.1 si vsak stejne mele svou a napise, ze
mam myslim 1043 cylindru, pritom v biosu jich je asi 1071.
Takze me o neco okrad ?
Je vhodne pouzit nejaky program pro spravu disku?
(napr EZ-drive pro WD disky)
Mam pomerne novou desku (Abit BP6), ale problemy
s detekci tohoto disku jsem mel i na Aopen  AX6BC

Dik.