FetchMail dotaz

Vaclavik Jan vaclavj na dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Březen 31 07:34:34 CEST 2000

On Thu, 30 Mar 2000, Vaclav Bittmann wrote:

> mam nasledujici dotaz k fetchmailu:
> mam firemni multi-drop mailbox vybirany %subj%. Pokud je jako adresat
> To: jeden clovek z domeny, pak je vse OK. Jakmile ale je v poli To jeden
> clovek z domeny a jeden mimo, tak dojde k tomu, ze se zprava doruci
> prijemci ( OK ) a odesilateli se odesle zprava o neexistenci druheho
> prijemce, kteremu se to ale doruci jinou cestou.
> Nevi nekdo, jestli se tomu da zabranit? man fetchmailu jsem uz precetl
> asi 5x a nic jsem tam nenasel
>
> Diky, Vasek B.

	Pokud server pri sesypavani posty do multidrop mailboxu uklada
nejakou hlavicku o skutecnem prijemci napr X-RCPT-TO, tak rict fetchmailu
parametrem envelope, aby se toho chytal a pak by to mohlo byt v poradku.
Jinak nevim.

S pozdravem Ing. Jan Vaclavik, PGS na FEI VUT Brno

Skola: telefon -> +420-5-4114 1283
       e-mail  -> vaclavj na dcse.fee.vutbr.cz
       WWW     -> zatim nejsou nove stranky
Linux: e-mail  -> bigjohny na penguin.cz
       WWW     -> http://www.penguin.cz/~bigjohny/

Enjoy your Linux box