Problem s FAT32 vs Linux partition

garalda garalda na mail.cz
Pátek Březen 31 07:46:33 CEST 2000

>Po restartu z A: to zacne nacitat z FDD (sviti dioda) pak prestane
>cist a vubec nic se nedeje, nic se nenapise.
>To same se deje kdyz nabootuju z HDD a v LILO zadam "dos" a vlozim
>disketu W98.

>celeho

>- nenasel jsem volbu "ulozit zmeny". Pote co smazu vsechny partisny
>mam tlacitko "Dalsi" disable (muzu jen zpet, nebo nechat vytvoreny parsny
pro Linux a
>pokracovat v instalaci).

Ted jsem zrovna resil stejny problem. Ted nevim, jakou mate verzi Linuxu,
ale vetsina bootovacich Linux CDcek umoznuje prechod do expert modu
(pripadne by melo jit se prepnout na druhou consoli - Alt+F2). Tady
doporucuji spustit obycejny fdisk. Prace s nim je sice trosku slozitejsi,
ale bez problemu smazete vsechny partitions (radeji mazat od konce!!). Pokud
po restartu a nabootovani z CDcka (ev diskety) pro W98 opet nechce zacit
instalace ( v mem pripade mi nesel ani fdisk), tak tento disk hodit napr.
jako sekundarni master, na primarni master dat disk, z nehoz nabootujete do
DOSu. Tady uz mi chodil jak fdisk, tak format... (samozrejme je nutno dat
pozor, ktery disk pak formatujete :-) )

Daląí informace o konferenci Linux